ångest

har världens ångest inför tentan!

vill inte vill inte vill inte vill inte!!!!!
går inte att plugga heller vill göra massa annat och känner att jag kan ingenting så tror inte det kommer att gå vägen. skulle vara så skönt om man klarade den så man slipper plugga på sommaren sen för att göra en omtenta fredagen den 13:e augusti när hannah fyller år och kanske blir otursdag för mig när det är fredagen den 13:e. vill vara ledig från skolan hela sommaren. bara jobba och göra andra roliga saker än att plugga, för är så skoltrött just nu...
så hoppas jag bara kan lära mig nått nu sista dagarna och göra mitt bästa.


ikväll kommer rickard erica och astrid hit och äter och ska hjälpa till med gardinstängerna.. så det blir lite mer klart tills på lördag när hela familj och släkt typ kommer på inflyttningsfika.

puss

Kommentarer
Postat av: Frida

Ha inte panik, du kommer klara det här :) Jag tror på dig :) Jag klarade den ju, då måste du göra det också :P

2010-06-03 @ 07:38:51
URL: http://fridaeriksson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0