fått på posten

titta nu har jag fått min ritsagobok från min praktik :) fick den när jag slutade så den har kommit hem till mig idag genom posten :) den kommer att användas...



 

idag har jag annars varit i uppsala. åkte hemifrån vid sju tiden med chefens bil till uppsala för att lämna den på service. Min syster kom sedan och hämtade mig i uppsala och vi åkte till lite affärer som ikea, chili, biltema, gränby och handlade lite. hande inte så jätte mycket tid så vi gjorde det vi skulle i princip. hem fick jag med mig en hel del från ikea, två dukar från hemtex, ett par shorts från gina och en del grejer på chilie. erica var tvungen att dra hem sedan så då åkte vi förbi bilverkstaden för att se om de var färdiga, de skulle nämligen inga men kul och sitta kanske i flera timmar där helt själv och inte kan ta sig någonstans, så vi gick in och kollade å då var bilen färdig. sen rullade vi hemåt. skit kul att köra den bilen :D men  nu är jag hemma och ska snart städa lite innan jag ska laga mat.

Ska lägga upp bilder sen igen, fast då blir det på mina tavlorna som har kommit upp på väggen :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0