midsommardagen


igår vid husby-sjutolft. midsommarstången har precis kommit upp, men hamna på sniskan.

Nu är midsommar över, eller det är ju fortfarande midsommardagen, inte för att jag brukar fira något med midsommar då precis. skönt med lite ledigt iaf :) Men ikväll ska vi ut till mor och far på middag för att fira pappas födelsedag med några andra. i morgon däremot blir det jobb. idag vet jag inte vad man ska hitta på inte så jätte fint väder än, rätt målnigt. Åker nog ut till mamma och pappa tidigare så kan jag fortsätta att plocka och fixa klart ur mitt "flickrum", som min syster uttryckte sig.


 
så här ser min balkong ut just nu.

Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0