ont i foten

Just nu sitter jag i soffan och tar det lugnt med min fot. Har nämligen skadat den. Det hände i fredags när jobbet hade kick-off. Vi var på arosfortet och där skadade jag mig i en cell, hoppade och ramlade med foten på en kant vet inte ens hur jag landade, men ont gjorde det. När vi var klara där inne så höll vi på i 40 minuter att försöka få upp Eriks mobil som ramlade ner i ett hål som typ var 50 cm djupt. jag satt mest med foten i högt läge och kollade på med en cider i handen. Det var Erica och Emilia som kämpade och kämpade. Men tillslut fick vi upp den. vi åkte vidare till västerås hamn för att åka en motorbåt skit liten och satt trångt och åkte hem till enköping i typ 90 km/h. det var kul och roligast när man åkte på vågor :). när vi kom fram till enköping bredsand, fagerudd så badade vi tunna där och bastade. inte så jätte bra egentligen för min fot, men det var jävligt skönt ändå. värkte dock mera sen i foten och kunde inte gå alls när man inte hade en sko på sig. jag fick sedan linda foten och låna ett par barnkryckor som jag hoppade på när vi åt. kunde inte ens gå på foten då. Nu kan jag gå lite men den är väldigt svullen fortfarande och blå. har inte varit upp och röntgat foten heller. tycker inte det behövs. hoppas bara på att det är en stor stukning och inte en spricka.. skulle egentligen ha jobbat igår också med foten men det hade inte fungerat. bättre att vila den så att jag kan jobba i morgon istället.

min fot.

  
här kämpar de :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0