torsdag

nu ska jag snart iväg till jobbet. stå inne hela dagen när det är så fint väder ute :( men i morgon är det midsommar och då får det gärna vara fint väder. de senaste åren tycker jag har varit lite väl dålga med regnskurar och bara lite sol. mycket sol ska det va!

igår fick jag reda på tentan. Jag klarade den!! fick den även hem skickat igår :P nu slipper jag göra något mer på den här kursen, även didaktiska analysen och styrning och lednings grejen är godkänd. inte behövt göra om ett skit den här kursen :) så nu slipper man gå och oroa sig och tänka på den där dumma tentan :) nu är det sommarlov.

nej nu ska jag plocka ner matlådan sen dra iväg, ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0