14/3

nu har det inte blivit av igen på nagra dagar.. men ska väl skriva lite kort nu tänkte jag.

inte så långt kvar av den här delkursen bara två veckor å en tenta som är på två delar. har inte börjat plugga och känner redan nu att jag inte ens kommer hinna heller så jag tror inte det går vägen. känns som att det inte är någon ide att börja plugga på den heller, för jag vet att den inte kommer att gå bra. känner mig inte så insatt i ämnet och sen tycker jag det är lite svårt. massa massa litteratur och ska komma ihåg vad allt och alla säger.. men det får väl bli den första omtentan på en salstena om jag inte klarar den. tråkigt bara att det är på sommaren.. men så får det bli då. men ska iaf försöka men måste få lite go i mog så man kan börja plugga. känner mig stressad över det och allt annat som ska fixas här hemma och sånt, så borde börja plugga eftersom tiden kommer även gå åt annat, men jag vill inte plugga till den för jag gillar inte salstentor. fattar inte ens varför de ska vara nödvändiga för. tycker inte man lär sig något på dem, bara för stunden. helt dumt. gör något praktiskt av det i stället eller en skrivuppgift som man kommer ihåg och har användning för det..

i helgen har jag firat min syster som fyllt år, varit lite barnvakt åt en sjukling, kollat på melodifestivalen, kollat på film, svängde förbi en loppis, hämtat min soffa, spelat spel och försökt att läsa en bok som inte är studentlitteratur. har en hel del kvar på den boken och man ska ha läst ut den tills på onsdag.

just nu tittar jag på wipeout. det är verkligen roligt att skratta åt folk.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0