2:a mars

Nu är det mars och jag bara hoppas på att snön ska börja försvinna!!! Vill ha vår! Får faktiskt inte komma mer snö då, för då kommer inte snön hinna smälta bort till juni känns det som. tycker att det inte var länge sen sedan det var mars förra året.. det går så fort.

i morgon är det skola också som gäller, arbetslag först och sen föreläsning. efter jobbet slutar fyra så ska jag åka och jobba, för det var lite kris med sjukdomar och sånt...  får se hur mycket folk det kommer annars kanske kan hinna läsa några sidor som ska vara till torsdagen..

just nu är jag rätt trött, har gått upp kvart över fem i två dagar, för att börja i skolan kvart över åtta. men har slutat tidigt båda dagarna men har haft fullt upp med annat så det går inte direkt att gå å lägga sig och vila, för då skulle jag inte kunna somna på kvällen senheller  tror jag. eftersom man ska upp tidigt så e det lika bra att vara trött på kvällen så att man kan somna.. :)

på "sportlovet" man har ju inte det på universitetet, men fick några dagar ledig som jag då tillbringade med att jobba, vara barnvakt några dagar, åkte skidor i romme en dag, bio och shopping.. så det var trevligt :)

nej nu ska jag ta och sova lite snart om en stund, för jag e lite trött som sagt plus att astrid kommer i morogn halv åtta, så bäst att vara vaken då, för annars vaknar man väl av hennes jollrande och småskrik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0