jysk och ikea

dit har jag varit idag och handlat lite.. :) tog sin lilla tid åkte hemifrån före kl tio och kom hem vid fyra.. jag som skulle plugga och läsa, eftersom jag inte hann med så mycket igår. har rensat massor av mina saker som har varit på långskrubben, så en del slängs, bräns och en del ska gå till loppis.. resten till mig själv :)

nu ska jag in till stan och äta med mike och marcus, sen blir det film. har inte träffat marcus på sketa länge. så det ska bli super duper kul :D i morgon blir det jobb så blir inte så mycket pluggande i morgon heller, så har lite panik för har ju inte läst allt tills på måndag, men hinner nog lite efter jobbet :P

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0