tenta

Snart är det Fredag vilket innbär tenta för denna fredag! :S vill inte göra den är mest trött hela tiden, går inte att plugga och det fastnar inget. tentan kommer vara mellan 13:00-17:00. kommer vara helt död sen efter det. kommer vara hemma sju kankse om man sitter ända till 17. hoppas att man blir klar lite tidigare. fattar egentligen inte vad tentor ska vara bra till? vad lär man sig på att skriva en egentligen? jag gör inte det iaf inte i långa loppet. det är som att man pluggar till tenta och sen skiter i det man har lärt sig och bara glömmer det. hitta på något annat istället som är mer kul och så att det finns kvar i hjärnan.. :P

har inte hunnit plugga så mycket ännu idag, ska försöka en hel del får se hur man lyckas.. rätt trött efter att kommit hem sent igår kväll. kom hem kvart i tolv. alla skulle ju förbi donken och äta innan man fick komma hem.

nu iaf ska jag fika något att äta kanske och sen plugga igen.. hoppas verkligen att jag har tur på fredag och kan klara tentan. just nu känns det rätt hopplöst. fattar inte ens de gamla tentorna och vart i litteraturen det finns svar på dem.. men jag ska försöka iaf att skriva och göra mitt bästa, annars får jag väl göra en omtenta, men skulle vara skönt att slippa när det är sommar.. så håll tummarna för mig som skriver tenta på fredag.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0