9:e maj

just nuu väntar jag på att rickard ska komma så att jag mike och rickard kan rixa upp lite tavlor, hyllor och lampor. vet fortfarande inte vilket datum som de kommer att sätta in de nya fönstren men det visar sig. vill hinna flytta alla möbler innan som man måste.

igår så arbetade jag i uppsala, var inte på topp för fortfarande förkyld. var det för tre veckor sedan och är det nu igen. har haft ont i halsen sedan i tisdags, svider hela tiden, är torr och kan knappt svälja. det är värst på natten så går inte alltid så bra att sova. men hoppas att jag e på bättringsvägen. i veckan som kommer blir det även praktik denna vecka, men bara tre dagar för sen är det långhelg. har massa att fixa med skolan och grejer även hemma. var hem till landet igår och fixade lite nu är allt som är kvar typ bara i mitt rum och det går typ inte att gå någonstans på golvet för det är saker överallt. men fortfarande mitt rum så får se ut å ett tag till och ta lite undan efter undan. kan inte hinna allt på en gång heller!

ska försöka plugga lite idag, läsa lite litteratur som jag har massor kvar att göra. har redan läst två kapitel idag som var korta ett till måste det bli minst idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0