mors dag <3

idag är det mors dag så jag har varit där idag, eller jag sov där inatt. var hundvakt hemma på landet hela dagen igår och var driver åt mamma och pappa som hade varit på kryssning, sen åkte jag vidare till 35-års fest och det var trevligt :) sen hem vid elva och kolla det sista av song contest. sen har jag varit hemma på landet i stort sett hela dagen.

Just nu sitter jag och äter mat här vid datorn :) inser att det är inte långt kvar i skolan nu och jag vet inte hur jag ska hinna få in allt i mitt huvud och fatta allt. en del saker är verkligen krångliga och svåra.. :s samtidigt som man vill träna på en redovisning som jag själv ska redovisa i 8 minuter, men jag gillar min power point iaf :D. längtar jätte mycket tills kl är 12:00 på fredag för då är skolan och tentan över, men ändå vill jag inte dit för jag kan inget ännu!!!!! :( Men jag ska göra mitt bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0