om två veckor :D

längtar till det blir sommar lov och man slipper skolan en del veckor. precis om två veckor har vi fått sommarlov och kämpat med att skriva en tenta. ska snart börja plugga till den, eller jag måste, men har fortfarande inte läst allt man ska, måste göra det i veckan också. :( om man tänker efter så känns det inte som att man ska ha sommarlov snart, men det är ju bara två veckor kvar och då är det 4:e juni. helt otroligt vad senaste månaderna har gått snabbt, speciellt maj och april. tror att det kan ha att göra med att man har haft praktik men också att man blir gladare av att det börjar bli ljusare och varmare ute iaf så blir jag det. hatar kyla.

igår så var jag hem på landet och var där hela dagen. pluggade en del och var ute. tittade på kycklingarna som mamma hade tagit hem. så små å söta. sen var jag med världens gosigaste katt som var mer gosig än vad den aldrig har varit, sen självklart med lilla färdisen :) åkte hem även för att det bullrar så mycket på dagarna i huset. de byter fönster i alla lägenheter och det är vå tur på måndag. då går jag ändå i skolan så då slipper jag höra bullrandet.. :P

nyligen har jag och mike ätit tacos, såg på matchen innan å vart så arg när de gjorde mål när det bara var 5 jävla sekunder kvar... sen vann de på straffar också, skitdåligt!!! men nu e jag glad igen med mat i magen.
snart blire kanske en film :) det skulle vara avkopplande :)

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0