2 november

Dagen har bestått av en del läsande om bland annat Islam. Har nämligen religion nu till slutet av november. Hoppas att det kommer bli intressant. För gårdagens föreläsningar gjorde mig lite besviken. tog mest upp historiskt genom åren för Judendomen och Islam, massa år som bara är jobbigt och ointressant i mina ögon. I morgon är det om Buddhismen och Hinduismen. När jag kom hem från skolan igår (vi gick från åtta till tolv), så åkte jag hem och åt lite snabbt. därefter åkte jag till maxi och handlade. Innan jag och Frida kom hem från skolan så pratade vi om massa godsaker på bussen och chokladbollar kom bland annat på tal, så jag ställde mig och gjorde chokladbollar igår efter att jag hade handlat :). Gjorde dem lite större och det blev väldigt många, så det var en stor sats. tror jag åt 6 st igår och sex stycken idag. Mike stackarn har däremot inte fått lika många, så glupsk som jag är i sockergodsaker :), men gott var det och vill nästan ha mer men de är slut nu :(. Var väldigt trött igår också för både jag och mike tog en tupplur vid fyra snåret och låg och sov... aldrig hänt förut om jag inte är sjuk. Gissa vad detta hände idag igen men vid kl 2-3. Jag låg som en ihopkrupen boll vid armstödet på soffan mot mike, (där jag låg jätte skönt, låter inte alls skönt, men det var det). När jag vakna var jag inte så sugen på att plugga igen, men det fick bli lite läsande iaf. Konstigt att man går och är trött hela tiden, men så var det när historian började också när man lagt ned så mycket kraft, stress och press på tentan som var förra veckan!

Nu ska jag åter se på tv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0