8/11

Helgen bestod av jobb på lördagen. Tände även ljus på minneslunden eftersom det var alla helgonahelgen. På lördagskvällen var jag barnvakt till Astrid som sov över här igen. Väldigt mysigt :)
Igår läste jag lite ur en bok, ska fortsätta idag. Var väldigt seg för övrigt igår, kollade en del på tv, men va massa skit men satt framför burken ändå..

I torsdags så gick jag på bio med Evelina, Himlen är oskyldigt blå. Den var bra, inte alls som jag hade tänkt mig, men lite små rolig :)

Har fått tillbaka resultatet från historietentan som vi skrev förra onsdagen, å jag klarade den :)
Haöva terminen av den här kursen har gått. just nu innte på religion, kommer även ha en tenta där och sista delkursen kommer vara samhällskunskap, vilket också kommer sluta med en tenta :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0