Tisdag!

Idag har jag haft besök av Rasmus mitt på dagen. Han var här en liten stund, så vi hann leka och titta lite på tv :) På torsdag så kommer Astrid, så då blir det också till att leka. Har förövrigt försökt att läsa det som ska läsas tills i morgon, har inte varit så koncentrerad haft mycket att tänka på och är ständigt oroad. Har en väldigt stor oro just nu i mig, som antagligen inte kommer att försvinna på ett bra tag. Känns som allt dåligt ska hända nu och allt på en gång! Man orkar inte i längden när allt känns tungt och hopplöst, vill finnas till så mycket jag kan och försöka göra allt. Oron är för en mängd olika saker, vilket inte är skolan just nu, det får komma allra sist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0