7:e oktober

Idag har det verkligen gått jätte dåligt att läsa, hur ska jag någonsin kunna greja det här, får jag en känsla av. går inte att kocentrera sig alls och vet knappt vad jag läser. jag hoppas det blir bättre så man fattar något till tentan. är väldigt frustrerad och arg på våra lärare, både från historian och religionen som inte kunde göra det bättre för oss än att lägga tentan tidigare, så man missar två hela lediga dag att plugga till tentan, så nu återstår typ ingen dag till att plugga till den. detta gör mig väldigt irriterad. skulle ha tentan fredagen den 29 oktober, men nej nu måste vår religions kurs börja den 28 och ha lektioner både den 28 och 29 så vi måstte ha våran historietenta onsdagen den 27:e oktober istället. varför kan de inte komma överrens tidigare eller göra det till det bättre för våran skull, det är ju vi som får lida.. bläää! ser inte fram emot detta och har typ redan givit upp redan efter den första veckan :s ser inte alls fram emot den här hösten längre!!

ska försöka släppa alll pluggånest nu, för ska åka hem till Astrid och vara barnvakt åt henne ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0