De fyra!

Mina favoriter i Idol är från allra början Jay och Elin och innan fredagsfinalerna tillkom kom två favoriter till som är Linnea och Geir. Killarna har en otrolig röst, en röst som jag gillar, speciellt Jay med sin lilla rockiga hesa röst helt i min smak. Elin är så söt och sjunger väääldigt bra, men hon måste få bättre uttal. Geir e sjukt skön och har en härlig röst tycker han e skit bra och ser trygg ut på scen. Tillsist Linnea hur cool som helst som bara rockar loss och sjunger jäkligt bra. Visst finns andra bra men dessa är mina favoriter. Tycker två bara blir sämre och sämre i Idol och det är Linda och Alice. Tycker de var mycket bättre i början än nu. Tycker alice mest gnäller i mikrofonen och låter som en bäbis och linda är inte lika bra längre. Tycker inte att de utvecklas alls, men det är min åsikt.

Tror jag börjar bli sjuk, börjat hosta en del och konstig i rösten, vill verkligen inte bli sjuk nu när vi kommer ha en berätta övning i veckan och massa plugg inför tenta som också börjar i veckan.. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0