Tentadag!

Idag har jag skrivit tenta hela dagen känndes det som. Satt nästan i 5 timmar och var stor del av tiden väldigt okoncentrerad och ont i fingrarna efter pennan när man spänner sig när man skriver. Massa folk också som gick på toa och gick ut hela tiden plus att tentaansvariga satt och pratade högt så de störde oss!! Men, jag hoppas att det kan ha gårr bra ändå. Kan ha gått bra eller väldigt dåligt! Hoppas på det bättre :) När jag kom hem så tvättade jag köksfönstret, tycker jag var bra gjort av mig trots att jag hade huvudvärk. Fick det efter tentan, tur att jag inte hade det när jag skrev den!

På fredag kommer den här sötnosen att komma hit och sova över hos oss :) Valde den här bilden för att inte visa ansiktet för mycket. Så den här passade lite bra när hon tittade den och sitter i dockvagnen! 


Sitter och väntar på att bonde söker fru ska börja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0