12/9

söndag, vilket innebär tråkdag. vilket det för det mesta ofta brukar vara på söndagar. man har massa ångest inför veckan som kommer.. så brukar jag känna iaf.

i fredags var jag ledig från skolan. grejade lite hemma som städning och  tog det lite halvlugnt. försökte plugga lite eller läsa men det är inte det lätaste. blir bara skumläsning, eftersom det är så svårt. mike drog en sväng till bålsta och drog på sig en parkeringsböter, jag var inte glad när han kom hem med den kan jag säga! på seneftermiddagen kvällningen var jag ut till mina föräldrar och var där en stund. när vi kom tillbaka till stan vid åtta så hade vi grillning. blev nog årets sista grillning. var bäcksvart ute när vi skulle grilla.

igår så jobbade jag i uppsala. hade inte fått så mycket sömn pga att det blev lite sent på kvällen och sen att mike kommer och lägger sig halv fem på morgonen så att jag vaknar och INTE kan somna om igen på ca 1-1,5 timme. så vid sex lyckades jag somna och skulle upp halv åtta.. :S så min dag var väldigt seg igår. blev lite mathandling efter jobbet iaf. sen blev det tv för min del!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0