29/9

I måndags hade vi vår geografitenta, som jag inte riktigt vet hur den gick. det kan ha gått bra men även dåligt. svarade på alla frågor och tror jag kan det han sökte efter, MEN det beror på hur han rättar och om jag förklarade bra osv..men jag hoppas att jag verkligen klarar mig skulle vara så skönt! Efter tentan, gick jag och Frida ner till stan för att möta upp Åsa. Vi åt på en kinarestaurang, var väldigt gott. Vi hann även med att gå förbi där de har film-inspelning just nu också av milleniumserien fast det är den Amerikanska. Vi såg lite när de höll på att filma, var lite kul och roligt att se. Häftiga bilar var det också från 60-talet och alla hade typ gamla kläder från 60-talet. När vi hade kollat där en stund så gick vi runt en stund på stan. Jag köpte två koftor till mig och ett nytt linne. Blev även en tröja till Mike.

ser ni 60-tals bilarna?





Igår jobbade jag till halv tre, för sen var jag tvungen att åka till banken. Placerade om aktier och fick lite råd. Rådgivaren tyckte jag skulle byta den ena, eftersom den hade gått ner en del, men nu har vi bytt den så kan ju hoppas att den går upp nu :)

Idag har jag städat på förmiddagen och haft Astrid sen två. Hämtade henne på dagis och då åkte vi till min farmor för att hälsa på en liten stund. Efter det blev det att vi åkte hem till oss och lekte. Men nu har hon blivit hämtad för en liten stund sedan. I morgon blir det jobb igen. Kommer även bli jobb hela helgen. På fredag så kommer vi börja den nya kursen som är historia, är lite info om den då, så jag hoppas att den kommer blir rolig och spännande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0