godis!

så fort jag kommer hem från skolan är man småhungrig och väldigt sugen på godis! kan vräka i mig. hade lite godis hemma men jag saknar chokladen, men det ska inhandlas så att jag blir nöjd :) måste ha massa godis när det är tentatider. vill inte skriva tentan på måndag, ser verkligen inte fram emot det. däremot längtar jag tills att tentan är över. då ska jag och Frida luncha med Åsa :). plus att det blir lite som en helg. blir nämligen ledig i tre dagar och börjar i skolan åter på fredagen med den nya kursen som kommer vara historia. kommer bli skönt att koppla av lite i några dagar där, men jag har massa saker som jag ska göra och hinna med också.

nej ska laga mat å medans jag lagar mat får mike åka och handla choklad till mig! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0