lördag

det är lördag och jag är upp tio över åtta... skulle vilja sova lite längre men det gick inte. blev väckt först av mikes mobil som hade alarm kl sju som han hade glömt att stänga av.. sen så kunde man inte somna om i en djup sömn så det blev småsovandes bara fram till åtta typ.

Den här helgen ska bestå av plugg, har tenta på måndag och vill verkligen inte behöva plugga på helgen, men man måste ju när tentan ligger efter en helg. har inte ens hunnit träna på allt. idag ska jag försöka lite med utvecklingsfrågorna så man kan nått om det iaf.. men om det går in eller inte det återstår att se. det kan ju vara för sent.. ska även hem till landet för att vara med färdisen, mamma och pappa är borta under hela dagen kvällen, så att han får komma ut och leka lite :)

hade världens tråkigaste dag igår när vi var på "äventyr" med skolan. roligaste var när vi kom in i en hage och alla kvigor kom och ville hälsa och nosade på oss. De kom fram till mig först så jag stod och klappa lite medan de andra var rädda. de nosade en hel del på lärarens häck och rygg ochså, då blev det lite skratt. man kunde inte direkt lyssna så bra på vad läraren hade att säga, när vi stod där i hagen.

nej ska man kanske börja plugga lite..? inget jag ser fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0