VAL

Idag har jag röstat! Hoppas att alla andra också har det, bättre att rösta än att inte göra det. Om man inte vet vad man vill så finns det ju ett alternativ att rösta blankt, då visar man att man bryr sig lite iaf. Jag hoppas att samhället inte kommer sluta i katastrof bara!

Under denna vecka har jag varit i skolan och även varit hemma och pluggat lite. Känns som att pluggander tar över mitt liv den här veckan som kommer. Har nämligen en tenta nästa måndag, skit svårt och det går inte in i mitt huvud!! Jag får hoppas på ett under.

Har haft ett besök av dag av Rasmus och Robban som fixade med knappen inne i badrummet. Rasmus pratade på och på, trodde inte han skulle vara så där pratglad, han som brukar vara så blyg. Snart fyller han tre år också. Börjar bli en stor kille!

Nej nu ska jag fortsätta se på tv, får se om det blir mer tittande om valet eller nått annat!

Kommentarer
Postat av: bloglovinbyten-ja

Ett ord: Katastrofval!

2010-09-20 @ 23:39:24
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0