18:e April

Det har gått över två veckor sedan jag skrev sist. Har inte haft lust att skriva den senaste veckan. Den har varit en vecka, sorlig som jag inte vill blogga om.

Examensarbetet är igång nu iaf, har börjat skriva lite och undersökt några klasser. Hoppas man hinner klart bara.

I helgen så var jag helt ledig från jobb, så det var skönt. Uträttade lite ärenden på stan och hälsat på mamma och pappa. Har även haft grillpremiär :) Mycket trevligt!

Just nu sitter jag och väntar på att Mike ska komma hem. borde börja med maten, men vet inte när han kommer hem. Mycket nu innan påsk så han jobbar nog över. Han ska egentligen sluta kl 4 men han har inte kommit hem ännu och kl är nu 7. Blev så i fredags med att han jobbade över i tre timmar så han var hemma efter sju. Men det blir ju lite pengar iaf :P

Nej nu ska jag nog börja göra i ordning maten för jag är hungrig så får han värma maten sen om han inte har hunnit komma hem tills mateen är klar.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0