4/4

Sitter här hemma hos mamma och pappa helt själv. Mamma och pappa är på kryssning och Mike jobbar. Men Erica och Astrid ska komma på eftermiddagen och vara med mig :) Annars håller jag just nu på att äta lite lunch och ska snart ut och kolla om det har blivit några fler lammisar och sen "flaska" en liten lammunge. SÅ söt när den suger på en nappflaska med välling i :)

I lördags kväll så var Micke och Paulina hemma hos oss på kvällen så spelade vi lite spel. Vi hade inhandlat lite sällskapsspel. Den första rundan spelade vi i par och då vann Micke och Paulina. Sen böt vi lag och då blev det tjejerna mot killarna. Vi tjejer vann. Sen bytte vi spel och så böt vi lag igen så jag och Micke var i ett lag och Mike och Paulina i ett. Då vann jag och Micke, så Mike vann inte alls. Men sen böt vi ju spel igen till xbox spel om filmer då vann ju han så klart båda gångerna. Det var riktigt roligt och stressande när det var på tid :)

Tyckte inte om att Venessa åkte ur BB igår. Tyckte det skulle bli Patrik för både Venessa och Rodney behövs där inne för att det ska hända lite. Men har ju även fortfarande några favoriter kvar där inne, som Gurkan, Martin, Simon och Sara. Börjar gilla Peter och Crille mer och mer också.

Kommentarer
Postat av: Paulina

haha, ja vi måste verkligen spela igen alla spelen var ju jätte roliga! :D

2011-04-08 @ 08:56:53
URL: http://pompeey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0