påskägg

Har varit en väldigt fin påsk med mycket fint väder. Väldigt varm för att vara Aprilmånad men jag klagar inte.


De påskägg som vi fick :) och Höna.

I lördags jobbade jag och på kvällen var vi ut till mina föräldrar på middag. Började snacka om thailandresa, får se hur det blir med det. Vill jättegärna men beror lite på om man har fast jobb och om man bara kan dra då å så... Men jag vill verkligen dit till värmen :)
I söndags var jag ledig så åkte ut till mamma då för att fixa deklarationen, men de gick ju inge bra för internet där sket sig  hela tiden, plus att mammas hemtelefon inte funkade att ringa till inte till grannen heller så var nog någe fel på systemet runtomkring troligen, så min bankdosa blev kvar hemma hos mamma så skulle hon fixa det när det hade löst sig. Hoppas mina pengar finns kvar bara haha ;P

Igår så pluggade jag med Frida, har vi även gjort idag. I morgon ska vi till uppsala för att undersöka en klass :P

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0