Pyssel

Igår var jag på pysselkväll. Började kl 18. Fick mat och fika och hålla på med pyssel. Kom hem kvart i elva på kvällen, så det var jätte kul och trevligt. Har ju typ gjort lite scrapbooking förut men kanske kan komma igång igen :) Det var min syster som bjöd mig på detta :) så här blev resultaten av de kort jag gjorde.



Den till vänster gjorde jag allra först, sen den till höger.
Blev nog mest nöjd med dessa två och speciellt den till höger :)


De två sista korten jag gjorde.


Gjorde som en slags ge bortgrej som man kan fylla med saker i.

 
Lite mer närbild. Blev rätt nöjda med dessa faktiskt, fick till och med beröm :)

 
Papper av olika slag och pappersficka inhandlade jag :)


Köpte lite band, rosetter, pärlor, stämplar och bläck till stämpeln.


Den till vänster vann jag på ena lotten jag köpte
och den med muffins fick jag, de är stämplar
i olika muffins/tårtformat :P

Å ikväll är jag barnvakt åt lilla Astrid. Hon kom hit som en påskkärring med röda kinder och svarta fräknar :) skitsöt :) Just nu sover hon, ska nog lägga mig om en stund jag med. Ska väl bara se BB först :)

Kommentarer
Postat av: Paulina

Men åh vilka fina grejer Linda!! :D

2011-04-29 @ 10:44:23
URL: http://pompeey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0