11 Augusti

Bara en dag kvar som jag har ledigt, sen börjar jag på riktigt!  Jobbar i helgen och på måndag är min första arbetsdag. Kommer vara helt slut nästa fredag då jag har jobbat 7 dagar och tagit in all ny info och intryck. Så i morgon blir det till att njuta av min sista slappdag. Ska försöka vara ute lite om det blir fint väder. På kvällen ska jag till Gilla och Stefan för att fira Hannah, som fyller år på lördag :)
Idag har jag varit här hemma med Färdis och sen åkte vi till farmor på eftermiddagen. Då fick jag träffa Astrid också :) På kvällsfronten har jag plockat blåbär i skogen. Åkte uopp halv åtta och kom hem halv nio typ. Fanns lite kvar men inte så mycket, så det var nog sista gången för i år jag plocka blåbär..
Nu ska jag titta lite till på tv innan jag ska sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0