2011-08-16

Två dagar på nya jobbet har gått och det har gått bra :) Va lite nervös igår, men trodde jag skulle vara mer nervös.. Igår satt jag mest med några kollegor och planerade och pratade igenom en hel del inför hösten. Idag har jag varit hela dagen med barngruppen. I slutet av veckan kommer vi ha inskolningssamtal :) ska bli väldigt spännande :P Har börjat 8 båda de här dagarna och slutat halv 5. I morgon börjar jag halv 8 och slutar kvart över 4. Har gått upp kl 6 de här dagarna, men då har jag åkt bil också. När jag kommer åka buss kommer jag gå upp fem och halv sex beroende på vilken dag jag börjar halv 8 och vilken dag jag börjar 8.

Just nu sitter jag i soffan ny duschad och kollar på tv. Äter även polkagrisar. Är inte så här många kvar som på bilden utan typ 4 st kvar. Fick dem förra lördagen av Erik och Maja i födelsedags present :) Jätte fin burk och goda polkisar :)



Förrätten som jag och Mike åt i lördags :)

 
Förrätt och varmrätt. Var väldigt gott och blev mätt fort!


Kommentarer
Postat av: Paulina

Åh de där såg ju jätte gått ut ju!!! :D

2011-08-16 @ 22:29:07
URL: http://pompeey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0