25/8

Sitter med datorn i knät och kollar på fångarna på fortet :P Har kollat de två senaste dagarna också :P Tycker det är rätt kul att se! Har nyligen ätit också, blev hemagjorda köttbiffar med fetaost i :) kom hem lite över sex idag så har inte hunnit så mycket mer egentligen. Hann torka lite damm och får damsuga i morgon. Har tänkt att säga till Mike att han får damsuga i morgon innan sitt jobb men det kommer han säkert att glömma så jag räknar med att jag får damsuga i morgon kväll när jag kommer hem. kommer nog hem kl sex då också. Slutar sent i morgon.

Idag är det ju förövrigt den 25/8 och ska få lön, men lönen är försenad från det jobb jag hade i somras, får ju den lönen en månad senare då man är timvikarie. Men jag har iaf betalt alla mina räkningar, det gjordes i helgen så det är gjort iaf :P så får se när lönen dyker in på kontot!

Nej nu ska jag diska stekpannan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0