31/8

Är fortfarande väldigt förkyld, det rinner och rinner och jag nyser och nyser. Men känner mig inte febrig än så länge iaf, men har haft lite huvudvärk på eftermiddagen. Idag är det sista augusti och nu är verkligen sommaren över. Vardagen är i sin vanliga ordning, där alla har gått tillbaka till skolan eller jobbet. Ser inte riktigt fram emot hösten och vinter, jag e jag en riktig frysstina så jag hoppas det blir en varm höst/vinter med en stor sol som värmer och ingen kall kyla eller blåsigheter. Idag fyller även min systerdotter Moa 13 år. Kom ihåg då hon föddes då var jag på klassresa och fick reda på att det blev en flicka som skulle hete Moa eller Saga.

tänkte visa lite bilder från de nya tapeterna i mammas och pappas nya sovrum.

Nytt fönster med ny fönsterbräda


Fondvägg med fåglar. Mitt förslag och det gick igenom. Jag hade tänkt det mer till vardagsrummet först men pappa ville ha det i sovrummet. Själv ville jag ha den mer åt det lila hållet än blå.


Ny garderob


Andra sidan av rummet


Närbild på fondväggen. Tog dessa bilder för ca 3 veckor sedan. Nu har det ju kommit upp nya fina gardiner, mattor, överkast och dukar så nu är det lite mer detaljer i rummet också.

Visar de andra rummen sen. Det är ju trots allt 5 rum en stor hall och en mindre hall som ändå är rymmlig som tapetseras. Bara ett rum och köket som får ha sitt kvar. Va ju bara något år sedan de gjorde om det. Hallen och tvrummet är ju inte riktigt klart ännu, fönstret är bytt men Christer ska tapetsera det om någon vecka när han fick lite lugnare med jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0