Förkyld??

Idag gick jag 06:15 hemifrån och kom hem 18:15. Helt slut, men det beror mycket på att jag har blivit dunder förkyld. Började lite smått i söndags med lite halsont och någon nysning. Fortsatte igår med halsont och lite snuvig på morgonen. I morse så var jag lite täppt i näsan. Idag efter lunchen rinner det och rinner det. Är som en öppen kran. Och nu efter att vi har handlat mat på maxi (kom precis hem med kassarna) så har jag nog nyst 20 stycken nysningar på 2 minuter. Det är inget skämt när jag är förkyld så nyser jag konstant och massvis på raken de första dagarna. Sen brukar jag vara jätte täppt eller så rinner det bara.. :s så ser mina förkylningar ut. Hoppas jag inte får bihålorna bara som jag hade i våras. Oh hoppas heller inte på feber och inte magsjuka, de går nämligen det på förskolan, men inte på min avdelning än så länge :p som tur e! Bara tre dagar kvar att kämpa och försöka att inte bli för sjuk för att vara hemma. är redan många i personalen som är hemma och sjuka.

I lördags så jobbade jag och så var jag fyllechaufför på kvällen :) riktigt kul innan hos hannah och i bilen när jag skjutsade Hannah, Malin och Jossan till Sala. I söndags tog jag det lugn eftersom jag jobbade i lördags. Var hem till mamma och pappa och tog reda på poolen och tvättade den. Astird var där också så fick träffa på henne ett tag. Börjar bli färdigt hemma hos dem nu. med alla tapeter och nya fönster, visar bild på det nästa gång! Nej nu ska jag borsta tänderna och hoppa i säng för att glo på tv där så jag får lite mer sömn än vanligt nu när jag e dunder förkyld...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0