Fredag

Nu har en till arbetsvecka gått. Men jag har en dag kvar, ska jobba i morgon också. Men känner inte så jätte mycket för att jobba i morgon. Har rätt ont i ryggen just nu, så Mike fick lov att knäcka min rygg för att jag var så stel. Igår kväll efter fångarna på fortet så såg jag att grabben i graven bredvid va på tv. Så jag såg typ från halva och till slutet. Tycker den filmen är rätt härlig faktiskt :p så den slutade typ halv elva och då la jag mig och kolla på 2 1/2 män på tv i sovrummet. Undrade mest över om det hade hänt Mike något på jobbet för han hade fortfarande inte kommit hem då. Han började elva på dan och slutade ett på natten. Så då var han hemma. Vaknade typ kanske vid tre och märkte att han låg i sängen, så då kände jag mig lite lugn :)

Nu ikväll efter att vi har ärit mat klart typ vid kl 9 så har jag plockat coh donat med Mikes kläder och ändrat lite i garderoben. Så jag hoppas att jag och han fortsätter att hålla den ordningen. Ska ordna mina kläder också i bättre ordning och ta bort alla sommarkläder och lägga det i säckar för att ta ner till källaren och därefter ta upp säckarna med vinterkldäer som varma tröjor och koftor :)

Kommentarer
Postat av: lina

hur mycket kläder har du? är det i små eller stora påsar?

2011-08-30 @ 10:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0