Jag vill inte...

Jag har lite ångest och panik över att man börjar bli gammal.Jag vill inte fylla år. Vill ju inte bli äldre precis, tycker åldern mellan 18-23 är en bra ålder, men nu kommer jag ju inte vara där längre.. Mindre än 4 timmar så är jag 24 år. Men det blir säkert bra det med.

Om precis två veckor så kommer jag börja jobba på mitt nya jobb! Kommer vara super nervös och ha panik helgen innan. kommer inte kunna sova en blund. Jobbar helgen innan också vilket är både positivt och negativt. Jag har ju annat att tänka på än att vara nervös och oroa mig, men samtidigt kommer jag vara skit trött när veckan är slut. Kommer nog bara va trött efter de första dagarna genom att ta in alla ny intryck, namn och rutiner... Men det ska nog bli bra det med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0