Mot västerås

Idag ska jag och mamma åka till Västerås och shoppa lite, kankse Moa också :). Jag ska leta efter lite grejer till mig och lägenheten, baknd annat vill jag ha prydnadskuddar, som går åt lite mörklila hållet. Men inte enbart den färgen. Får se om jag hittar några.. :P Ska hjälpa mamma att hitta nått snyggt överkast och en ny soffa. Så det här blir nog en bra dag. Kommer nog även visa mamma vart mitt jobb kommer ligga och då samtidigt kolla vilka stadsbussar jag kan ta :P


Så här ser jag ut idag. Tröjan köpte jag i söndags på Gina och även ringen.
Älskar den ringen. Hannah fick en av mig också och hon tyckte om den jätte mycket också :)
Halsbandet har jag fått av Erik och Maja :)

Nu ringde mamma så ska äta upp frukosten klart och packa väskan så jag e redo när de dyker upp om ca 25 minuter. Kommer bosätta mig hemma hos mamma på landet ikväll också troligen tills fredag. Ska bli lite fint väder så då vill jag vara där. Mike behöver ju min bil. Ska passa på att plocka lite mer blåbär också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0