Ny vecka

I fredags efter jobbet (slutade tidigt denna vecka) så gick jag på stan här hemma och köpte en present till Moa som fyller sista augusti. Köpte en ny klocka till mig, mat och lite städgrejer och sånt hit hem. Träffade på Hannah på hennes jobb å sen åkte vi till Bålsta för att leverera ett paket. På kvällen så var vi hemma hos Hannah och kolla på en wallander film sen började vi med maten (tacos) och så kom Anlill och åt och kolla på film med oss.

I lördags så va vi hem en snabbis till Mikes mamma och sen vidare hem till mina föräldrar för att hjälpa till med tv:n och datorn. Efter det åkte vi hem. Hem till oss kom Micke och Paulina. Astrid kom också, för jag skulle ju vara barnvakt på kvällen natten, så hon sov över här. Vi åt lite god mat och sen när Astrid somnade så kolla vi på film vi fyra :)

Igår så var Astrid kvar till kvart över elva halv tolv. Typ halv ett så följde jag och Mike med Micke och Paulina till Erikslund för att gå på Ikea och lite andra affärer :) kom hem typ kl 6, sen kom Marcus. Efter det kom hannah, så då åkte vi och handla lite på maxi och godisgallerian :) Efter det blev det film scream 4. Har blivit mycket film den här helgen :)

Idag har jag jobbat och väntar på att Mike ska sluta, vilket han gör kl 8. Då ska vi till Micke som fyller år idag! Grattis :D


Astrids häftiga brallor :P

Kommentarer
Postat av: Paulina

Kul att ja alltid kan hålla mig vaken när vi kollar på film! ;) haha! Tack för i helgen :D

2011-08-23 @ 07:36:18
URL: http://pompeey.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilka coola. :)



trivs du bra på jobbet? nöjd med lönen?

2011-08-23 @ 09:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0