onsdag

Sitter i soffan ikväll igen och latar mig. Har nyligen ätit mat som var lasagne :P Men vart inte lika gott som förra gången! Ska snart ta reda på disken. Undrar om det är något bra på tv ikväll, igår när jag skulle lägga mig vid tio satt jag på tv:n i sovrummet och då var det en film som gick på tv11. Den verkar vara jätte bra, men kunde inte kolla klart på den för då skulle jag inte få sova så många timmar, sen såg jag ju inte början heller. Såg kanske 30-45 minuter och jag var typ fastklistrad. Måste se till att jag får se hela filmen sen någongång. Väldigt sorlig är den också, lite min stil av film. Den heter freedom Writers, Mike sa just att den är baserad på en riktig händelse och då blir det ett plus i kanten och en bättre film. Om det finns en bok kanske man ska läsa den först, för de brukar ju vara bättre :P

Har kommit fram till att sommaren är över och att det är kalla mornar och inte lika varm luft ute. Tycker det är tråkigt är ju ändå bara mitten på augusti och då ska det fortfarande vara rätt varmt tycker jag! Så lite besviken på vädret eller temperaturen är jag nog allt.

Eftersom det inte är lika varmt längre, enligt min åsikt, så lägger jag upp en lite varm sommarbild från hamnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0