Shoppingbilder

Kom hem från jobbet för en liten stund sedan. Jobbade i Uppsala idag och i morgon blir det på hemmaplan. Två dagar kvar för den här månaden på jobbet. Kommer nog bli två dagar i september också, fast jag jobbar på ett nytt jobb i västerås. Kan va kul och jobba någon helg och hjälpa till om det är ont om folk.

Bilder på det jag handlade i onsdags i västerås. Dock inte på det jag handlade på Ikea, inte lika kul å ta kort på det :P


Skjorta till Mike och jeansleggins till mig :P


Kläder från Gina


En ny väska, fastnade direkt för den och sen nya kuddar som ska vara i soffan :P


Mina gummistövlar så nu e jag redo för att jobba och vara ute å leka :)
Tycker dem va fina och så är de rosa under :) mina färger, gillar ju svart och vitt,
även grått och så klart rosa :)
Nya gladiator-skor också. tycker om mina andra jätte mycket och
tror jag kommer gilla dem här med lika mycket :)

Igår var en väldigt trevlig kväll, god mat hemma hos gunilla och Stefan och en mycket god tårta :) Kvällen fortsatte att vara lika trevlig när vi var en stund till Jossan och vidare till All in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0