Söndag

Gick upp för typ en timme sen. har duschat och gjort mig i ordning och hunnit sitta lite vid datorn. Ska snart ta och äta frukost och sen palla mig till jobbet! I morgon blir det också jobb och jag är jätte nervös. Vet inte hur jag ska lära mig alla namn på bästa sätt. Brukar vara rätt snabb på att lära mig namn men det är ju massa barn, många arbetskamrater och alla föräldrar. Men får göra mitt bästa. Tror det kommer bli en rolig, lärorik och spännande dag i morgon :)


Min katt Nisse har lagt sig i solstolen och i uppförsbacke :P


Tog bilden i torsdags när jag plockade lite blåbär.
Får bli mer blåbärsplockning nästa år

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan leka namnlekar med barnen, ett tips är ju att hälsa på alla dag ett. eller ha en namnskylt?



jag önskar dig super mycket lycka till. trivs med att läsa din blogg. du hittar på så mycket spännande + har en gullig kille. så nu får man inte läsa om mera tentaångest? eller försenade bussar?

2011-08-14 @ 23:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0