3:e advent

Har varit till Erikslund idag och handlat en del julklappar. Så snart så är jag klar. Har lite kvar att inhandla bland annat lite mer till Mike, har 4 paket till han än så länge, men blir nog ett eller två till. Hann slå in julklapparna innan vi skulle åka och vara barnvakt till mina systersöner, som vi är barnvakt åt just nu. Har nyligen ätit lite mat med dem och väntar nu på att julkalendern ska börja, men det är ju typ en timme kvar tills det börjar. Fick gå på Ikea själv för då skulle Mike köpa några julklappar till mig. Men sen var jag med och köpte julklappar till mig då vi träffades igen, så de två paketen vet jag vad det är men inte riktigt de andra tre, som han hittade helt själv, men en gissning har jag iaf vad det kan vara :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0