8:e

Oj snart är helgen här :) men har bara jobbat tre dagar, hade en semesterdag i måndags då jag var på intervju :D hihi. Hann även med att köpa en julklapp till Rasmus och två till Astrid och en julklapp till Hannah också men är inte färdig med varken Hannah eller Astrid ännu. Måste köpa nått mer. Har fortfarande många att köpa till. Hann även förbi farmor en snabbis i måndags. Efter kl 16 då i måndags började jag känna mig sjuk, hade fruktansvärt ont i hela kroppen speciellt ryggen, jag frös, hade ont i huvudet och halsont, men jag hade inge feber. På tisdags morgonen kändes det likadant, men hade inge feber så pallade mig till jobbet. Kunde knappt böja mig ner och ta upp något sen när jag kom hem. Men när jag kom hem var vi tvungna att handla lite mat och då köpte jag glass. Har ätit glass i tre dagar i rad nu och jag mår bra! Känner mig inte alls "sjuk" längre och mår prima, bara lite i halsen kvar som irriterar och så ibland. Snacka om att glass gör susen :) god glass e det också för det var Marsglass :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0