Bilder

Lite bilder på de vi fick i julklapp på julaftonskvällen. Svårt att se, ser mest ut som att allt ligger i en ända stor röra, men man kanske ser lite :P

En del är bara Mikes, en del är bara mitt och en del fick vi tillsammans :P


Mike fick Whisky, riskokare, massagegrej, två presentkort på specsavers för att kunna köpa nya glasögon. Han fick massa kallingar, tröjor, lotter, kasse med öl, chocklad, chips och annat gott.
Ihop fick vi 2 av fem presentkort på Ikea. Vi fick även Unicef där man fick 20 doser mässlingvaccin (som går till barnen i Africa). Vi fick även pengar tillsammans från mormor och farmor.


Jag fick en stor mysig morgon rock, pyamas gånger 2, Puma- mysdress, underkläder, massa strumpor, tröjor, ljus, gardiner, inne-mystofflor, armband, kartong för förvaring, burk, kort på Astrid, tre tavlor, chocklad, presentkort på ikea gånger 3, presentkort på HM, presentkort på Gina, mobilhållare, spegel, bodylotion, ja allt möjligt. Har nog glömt något också.


En liten rolig men också oroande händelse då vi hade öppnat alla paketen. Mamma frågar, men har du och Mike fått ett paket där det står både Mike och Linda på? Jag det beror på vad det var i. Då sa hon att det skulle vara presentkort på Ikea. Jag hade ju redan fått ett, men som inte var från mor och far. Vi letar och kollar men jag hade inte öppnat det. Det var tydligen en anna summa än de andra som jag hade fått. Å vi hittar inget. Så dagen efter börjar jag sätta igång dagen med att leta igenom alla stora säckar vi hade fyllt med allt inslagspapper och kartoner. Mamma kom inte ihåg om det var en karton eller om det var vanligt papper om paketet, men hon kom ihåg att det inte var så stort och att båda våra namn stod på. Jag letar och sen hittar jag ett papper där det står både våra namn och visar mamma, ja då känner hon ju igen att det var just det pappret. Så då hade vi ju hittat det iaf, men inget spår av någe presentkort. Då säger mamma men gå och kolla bland alla dina saker igen då. Så det gör jag, vänder i stort sett ut- och in på allt. Ja å när jag kollar i en ask, som det är en bild på kalsonger så ligger ju det där! Mike hade alltså inte öppnat kartongen hur lätt den än var, utan bara trott att det var kallingar där i. Men så var det inte. Men det blev hittat iaf, och det är ju huvudsaken :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0