Julafton

I förrgår var det julafton och tänkte dra hur en lång dag var i några rader. Får se hur bra jag lyckad! Började dagen ned att vakna och jag och Mike böt en julklapp på morgonen för att få in myskänslan på julafton :) Efter det åkte vi till St:Olofs kyrkogård, tände ljus för min morfar och Mikes pappa. Efter det hämtade vi mormor och åkte ut till mamma och pappa. Där blev det lunch där även ena syrran med familj kom och Affe med familj. Efter det kom nästa syster med familj till kl 2, då blev det fika och sen kom min tredje syster med familj innan Kalle. Vi tittade på det. Vi började förbereda maten som är julbord och så åt vi gott, blev väldigt många snappsar för en del personer :) hehe! Efter middagen så delade vi ut alla julklappar och öppnade dem, senare på kvällen blir några herrar mer påverkade och pratar om att byta strängar på en gitarr i över en timme! Vi andra skrattade jätte mycket åt dem för de var så inne i sitt och oense och tragglade det där hur länge som helst. Ca halv elva på kvällen åker två av mina systrar ned familjer hem, den andra stannar kvar och vi glor på stig-Helmer som gick på tv, blev mycket skratt där med när alla va lite på pickaluren :P När tredje systern åkte hem med sin familj så plockade vi bort alla glas och fikagrejer eftersom vi fikade igen på kvällen. sen la vi oss för att sova å då visste Mike knappt vart han var, lite roligt :P Ja men i stort sett var det min julafton :) visar bild på tomten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0