Nu är alla klapparna inhandlade :)

Tog bilen till jobbet idag. Så efter jobbet hämtade jag upp Mikes mamma för att skjutsa henne så vi kunde ta ut hennes glasögon som hon får i julklapp av oss. De var jätte fina :) Hade ju bara en julklapp kvar att inhandla så jag gjorde det på en gång, då jag ändå var på stan. Det skulle bara vara en liten sak till mamma. Har ju köpt två saker innan till henne men nu har hon tre paket, pappa får också tre paket, det måste ju vara lika :P. Men tror ni inte att jag hittar en sak jag inte kan låta bli att köpa, fast jag hade bestämt mig för att jag var klar efter mammas paket!. Den är till Astrid och passar perfekt till henne, så det gick inte att motstå :). Hade ju handlat klart till henne också men det fick bli den här saken med :) Har handlat julklappar till 20 personer totalt, och då har flera av dem fått mer än 1 paket, så det har blivit en hel del julklappar och en hel del pengar som har gått åt. Har räknat ihop allt å allt har gått på 6370 kr.  Då har jag räknat in alla Mikes paket också, men dock inte det jag kommer att få av Mike, för jag vet ju inte vad han har köpt eller för hur mycket. Men man kan ju säga att pengarna rullar ju snabbt iväg. Men nu så behöver jag inte stressa längre, vilket ska bli skönt! Tur att jag handlade både förra lördagen och söndagen, för det var då jag fick tag på de flesta julklapparna. Handlade ju i måndags också tre julklappar, då jag även hjälpte Rickard att köpa julklappar till min syster. Han hämtade mig efter jobbet. Det tar verkligen flera dagar för att få ihop allt som ska handlas. Nu ska jag slå in de två sista paketen och jag ska öppna ett som är till min syster men som är från Rickard. Har två saker i ett paket men han ville att jag skulle öppna det och göra till två för då skulle hon få en liten sak på morgonen :)

Fick julklappar av mina fina barn på jobbet idag också! Fick ett ljus från två flickor och sen en halsduk, leggings och stickad blomma från alla barnen då de hade gått ihop tillsammans och köpt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0