<3

I onsdags när jag var på promenad med min hund efter skolan så såg jag något fint, märkligt och häftigt på  marken. Vi går på våran enskilda väg till bland annat ängar och hagar. När jag och Färdis är på tillbaka vägen, då vi ska gå över vägen så såg jag detta. Tog en annan väg dit så jag såg inte det när jag började promenaden utan när vi typ var hemma igen. Vi har liksom flera infarter till vår gård, så jag tog den ena när vi skulle gå ut på promenaden och tog en annan infart när vi kom tillbaka.

Jag står länge och kollar på detta och kan inte förstå hur en bil har lyckats. Man kan ju inte ha gjort det med flit iaf. Men jag förstår inte hur den bilen har tänkt riktigt heller. Typ backat in 2 meter och sen kört fram och sen åt andra hållet. Svårt att beskriva, men kollar man noga på bilden så ser man olika lägen från spåren hur de kan ha gått, se själva ;P


Två stora fina hjärtan av bilspår. Skulle ha varit på alla hjärtans dag istället.
Men visst är det coolt? :) De går till och med ihop i varandra :P


Var ju tvungen att locka färdis dit så han fick vara på en bild med två hjärtan :)

Förövrigt så funkar det bra här hemma på landet, förutom att det fortfarande strular sig med pannan och vattnet ute i ladugården fryser, men men vi lever ju iaf :) Snart bara en vecka kvar. Har redan gått en vecka. I morgon kommer min halvsyrra hem från kanarieöarna, så då är det inte bara jag, Mike, mormor och farmor hemma utan min ena halvsyster med familj är åter tillbaka i Sverige. Trodde först att de skulle vara kvar i Sverige för att vara på skidsemester i en vecka men jag hade fel, de var ju utomlands de med. De andra två systrarna med familjer är kvar en vecka till utomlands i Thailande med min mor och far. Nu e jag själv hemma och tittar på tv, let´s dance. Mike är inne hos Micke. I morgon blir det jobb på dagen och tacos på kvällen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0