Bus!

I söndags så gjorde jag och några andra lite bus och jäkelskap för min syster och hennes man. De skulle komma hem på kvällen i söndags så vi passade på att jäklas lite på förmiddagen. Systers man fyllde i fredags 40 år och min syster som är min äldsta halvsyster fyllde 40 i söndags. De ville vara borta på sina födelsedagar så då får de skylla sig själva :P På lördag kväll ska vi dit alla vi närmsta föräldrar och syskon med familjer. Nästa fredags så ska de ut och resa igen och då även med min mamma och pappa och min syster Erica med familj. Hela bunten drar till Thiland i två veckor. inte ett dugg avundsjuk utan bara så mycket man kan bli! Jag får stanna hemma istället och sköta Pappas och Mammas gård med djur och hus! Kan inte följa med pga att vara borta i två veckor från skolan, den sista terminen när man har praktik och ska göra undersökn ingar är inge bra. Så jag får åka någon annan gång istället!För dit ska jag och det har jag velat länge!


Lite bus färdigt


Blev ju finare och svårare att ta sig in när det är flera varv plast runt hela huset :)


En stor bal på deras garageuppfart :)


Tog fram deras gran igen och satte i plasthanskar :P

Vi skulle egentligen ha hittat på bus inne också, men vi hade nyckel men brickan till larmet fick vi inte tag på så vi fick bara hålla oss utomhus istället :P

Så grattis i efterskott på er gamlingar ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0