februari

Är trött, arg och irriterad från det där handledarsamtalet i uppsala!!! AAAAHHHH. Mycket irriterad är det rätta ordet. Är väldigt omotiverad till allt nu och inte vill göra ett jäkla skit. Skulle just nu bara vilja försvinna långt här ifrån. En resa skulle sitta jävligt fint! Månaden börjar inte bra, hoppas att det vänder!!!

Igår kväll hade jag min sötnos här hemma. Hämtade henne på dagis och så fick hon äta med mig och Mike. Hon somnade här hemma hos oss, för erica kom lite innan 10 för att hämta henne. Vi ritade, lagade mat och så skulle vi ju dansa också så klart.


Färdis och Dolph leker. bilden togs i söndags när jag var hem till mina föräldrar.
Då kom petra med Dolph så färdis och han fick leka av sig lite.


Färdis tittar på mig (lillmatte) och Dolph tittar på sin matte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0