Fy fan vad skönt!


Gjorde ju den sista salstentan den 14 januari. Både jag och frida blev godkända :) Å idag när vi skulle hämta ut tentorna så vart vi väääldigt glada. vi räknade ihop poängen å vi var rätt långt över G gränsen. Vi var till och med 1,5 poäng ifrån VG. Så bra trodde jag inte att det skulle gå. Hade räknat med en omtenta för jag fattade inte två stora frågor som var värda 14 poäng av 30 möjliga. Men jag chansade rätt bra på de ändå, för jag fick ihop till att jag klarade mig god marginal :) Så jag är väldigt nöjd och glad, för jag trodde inte det var möjligt att jag ens skulle kunna klara mig. Fattar inte ens nu i efterhand hur jag kunde klara mig för jag tyckte det gick skit på den salstentan. Men nu så är alla salstentor gjorda. 12 stycken har jag hunnit med på 3 år i utbildningen och klarat ALLA på första försöket. Aldrig en omtenta och aldrig mer en salstenta :) Fyyy fasiken så jäkla skönt :D

Fortfarande iskallt här hemma. Jag sitter som en isbit här hemma där jag knappt har känsel i fötter och händer. Har 14 grader inne idag igen. pannan har typ stannat 15 gånger idag om inte mer. På 45 minuter så stannade den 4 gånger! Men vi biter ihop :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0