torsdag

Snart, snart och snart är min praktik slut. Bara en dag kvar bara :( ska bli lite tråkigt att lämna dem. Vill nämligen inte börja delkursen UTM, samt att snart börjar det dra ihop sig till att skriva på examensarbetet! Ska bli kul och intressant att forska om det som jag och Frida ska skriva om :)

Ikväll så kommer jag dra ut  till mitt förra hem. Ska vara bofast där i över två veckor. Ska bli bonde samtidigt som jag ska plugga. Mamma och pappa ska ju resa bort tillThailand och alla andra med för den delen, så jag får sköta allt här hemma. Se till att gamlingarna har det bra och handla mat till dem, sköta djuren, handla mat de också, samt att ta hand om mig, mike och djuren plus att jobba lite och plugga samtidigt. Kan bli lite utav en utmaning att alla tider ska gå ihop när man är i skolan och färdis behöver komma ut, men jag har en granne som kan hoppa in som tur är om det blir långa dagarn i skolan :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0