3:e januari 2011

Idag har jag jobbat både i uppsala och i enköping, fick åkte vid tre till enköping, för då var erik tvungen att åka hem. tror han har blivit magsjuk :( Jag jobbade även igår och kommer jobba i morgon med. Sen blir det även jobb på fredag.

Idag har min andra katt Gissa fått somna in, hon var tydligen dålig så mamma fick åka till vetrinären med henne. :( Jag har iaf kvar min nisse som är min mysigaste katt :)

Dagarna gått väldigt fort och snart ska man tillbaka till skolan och en tenta återstår. Har inte börjat plugga på den och vet typ inte vad jag ska plugga på heller. Har nog aldrig varit så omotiverad till en tenta som nu. Min sista salstenta, blir den 12:e, så är rätt trött på tentor nu och så är det om ett ointressant ämne iaf från min sida. Hatar politik och samhällskunskap. Tycker inte om läraren för fem öre heller, så vet inte hur det ska sluta. Det känns som att det är skit mycket att lära in och att jag inte kommer hinna lära in allt. Tentan är av två delar så man måste kunna båda för att klara sig. Men kan inte börja plugga på den ännu eftersom jag inte har läst klart i en bok så jag har rätt lagom mycket panik för tillfället, som jag kommer även att ha nästa vecka :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0